< Agnieszka Rucińska - moje mniam: omlecik dla mojego Szczęścia

wtorek, 13 września 2011

omlecik dla mojego Szczęścia

Mój mąż jest smakoszem różnych potraw i lubi jeść. Nie straszna mu otyłość, bo przy jego gigant wzroście wszystko rozchodzi się szybko. A ja uwielbiam mu dogadzać i patrzeć jak je. No co ja poradzę....

Przygotowałam omlet, troszkę inaczej niż pisałam wcześniej.

OMLET Z KALAFIOREM I PARÓWKAMI


ciasto:
  • -3 żółtka
  • -piana z 3 białek
  • -masło
  • -mała bułka (wczorajsza)
  • -kilka różyczek kalafiora ugotowanego
  • -3 łyżki mąki

Żółtka należy utrzeć z łyżką masła i bułką otartą ze skórki namoczoną w mleku.
Mały kalafior (kilka różyczek) ugotować w wodzie osolonej ( ja miałam z wczoraj z obiadu). Posiekać go drobno dodać do utartej masy wraz z pianą i mąką. Wymieszać. Z tej masy smażyć omlety. Ja dodałam do środka usmażonego omlecika dla dekoracji kalafior i ułożyłam plastry parówki ( można np. szynkę). Do tego pomidorek ze szczypiorkiem. Można także polać sosem śmietanowym lub beszamelkiem.
Takie danie jest bardzo sycące, a przede wszystkim smakowite.

Smacznego ! :) wilczo pozdrawiam


a potem znowu niespodzianka ...





Smacznego ! :)

6 komentarzy:

  1. widzę parówki nadal mają wzięcie :) u mnie też
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe. Takie coś z niczego:).
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, a ja przed śniadaniem jestem:) Muszę zaraz zjeść coś dobrego. Miłego dnia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majka, parówki są dzień w dzień, na zimno i na ciepło hi,hi
    @klucze do raju, właśnie mnie też cieszą takie przepisy gdzie z niczego można coś zrobić smacznego
    @JaKa, ja jak przeglądam różne blogi to też muszę być po posiłku bo zaraz robię się głodna
    Dziękuję za komentarze i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na omlet:) Muszę zapamiętać:) I jaka śliczna jesień do Ciebie zagościła, och, oby taka w tym roku w przyrodzie była!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam nadzieję, że jesień tego roku będzie piękna i pełna barw!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę