< Agnieszka Rucińska - moje mniam: eskalopki ze szparagami, knedle z ostrą jazdą i rolada

piątek, 16 września 2011

eskalopki ze szparagami, knedle z ostrą jazdą i rolada

"......Nie masz pomysłu na obiad?
kup go !"
a guzik prawda
Nie masz pomysłu, podejrzyj na blogach.
Ja wczoraj znalazłam na dziś pomysła: eskalopki ze szparagami na obiadek. Szybkie do zrobienia, szparagi mam na bieżąco więc nie było kłopotu. Do tego ziemniaczki zapiekane i surówki. Na deserek rolada biszkoptowa z masą budyniowo-śmietanową.



Na kolację przygotowałam dzieciakom ich ulubione knedle na słodko, zaś mojemu mężusiowi zrobiłam sos paprykowy z chilli na ostrrro z kuflem piwka do tego.
Oczywiście paprykujemy
Paprykujemy 2

fotki kiepskie bo robione telefonem na szybko i wieczorkiem


Tak więc podaję pomysł , może się przyda.


Życzę wszystkim miłej nocki. Dobranoc

5 komentarzy:

  1. Mniam... ziemniaczki zapiekane - uwielbiam! A całość przepyszna. Moje dzieci uwielbiają knedle;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eskalopki ze szparagami :) dobry pomysł - szparagi zawsze i wszędzie ;) poza sezonem kupuję w słoiczku - są smaczne :) może to nie to samo co świeże, ale przynajmniej nic już nie trzeba przy nich robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba sobie ułatwiać. Ja też używam czasem ze słoiczka i eskalopki nie tracą na smaku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie rodzince dogadzasz:) Takie danie na ostro z kufelkiem piwa - jak najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę