< Agnieszka Rucińska - moje mniam: ZABILI ZENKA!!!!!

sobota, 22 grudnia 2012

ZABILI ZENKA!!!!!

No cóż.....znalazłam ten filmik...he, zupełnie przypadkiem.
Nie jestem zwolenniczką takich metod, bo owy Zenek przy mojej słabej sile męczył by się strasznie. Wolę jednak jak inni zrobią to za mnie , raz a dobrze...i gdy ja tego nie widzę, resztę mogę robić sama...





Jak zabić Karpia : wersja damska:P
- wyciągasz korek z wanny i wychodzisz na papierosa i serial brazylijski.
Skutki uboczne: możesz zachorować na raka (palenie szkodzi).


3 komentarze:

  1. Wersja damska hihi ;) Ja ryby zostawiam innym ...
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta damska wersja.Niestety nierealna w moim domu,przynajmniej ta pierwsza część.Druga,ta bardziej realna, wychodzisz na serial,(seriale),wracasz,a karp jest już w galarecie.Pozdrawiam i życzę wesołych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę