< Agnieszka Rucińska - moje mniam: czasami oglądam

czwartek, 26 stycznia 2012

czasami oglądam

Wczoraj dostałam zaproszenie do zabawy od bardzo sympatycznej kobietki Agnieszki ( Ambiguous).

Nie miałam problemu z wytypowaniem moich ulubionych seriali, choć nie często oglądam TV.
Jednak tych kilku nie odpuszczam gdy mam okazję i wolną chwilę do obejrzenia.  Prawie wszystkie to seriale o tematyce z mojej branży, czyli medyczne


Na pierwszym miejscu jest serial pt. "Dr. House".
Uwielbiam tę postać, za kontrowersyjny charakter i w gruncie rzeczy dobre serce. Świetnie zagrana rola przez  Hugh'a Laurie. Bardzo lubię w tej postaci jego housyzmy, powiedzenia, stwierdzenia i szczerość, której w realnym świecie ludzie nie znoszą.

Drugie miejsce to " Grey's Anatomy". W tym serialu poza scenariuszem , grą aktorską bardzo ujmująca jest muzyka co też jest ważne dla klimatu.

Kolejne miejsce w moim rankingu to "Ostry dyżur"- chyba pierwszy z seriali o tematyce medycznej jaki zaczęłam oglądać ładnych kilka lat temu.
Kiedys oglądałam "Na dobre i na złe" ale jednak pogrążył się ten serial, stał się monotonny, chyba objawia się brak pomysłów dla scenariuszy.
Z polskich seriali dużym powodzeniem wśród nas cieszy się " Rodzinka.pl" . Lubię tych wariatów serialowych i bardzo sobie cenię Tomka Karolaka jako aktora teatralnego i filmowego.
Co prawda nie zawsze mam czas na oglądanie. Przeważnie jak leci coś "mojego" to zawsze wtedy mam coś do zrobienia. Oglądam od czasu do czasu. Raczej lubię przeznaczyć czas dla ukochańców moich, dla zainteresowań no i trzeba też popracować.  Nie jestem człowiekiem żyjącym serialami, czy telewizją. Wolę obejrzeć jakiś ciekawy program na Discovery lub poczytać książkę.
Jednak w rankingu te tytuły serialowe są jako pierwsze na mojej liście.

Do zabawy zapraszam
Janeczkę
OxiGra'ę
Agę w kuchni
Wandę
Angela Masa Solna
Barbaratoja
Dominikę
Tak poza tym, zapraszam wszystkich, poza wymienionymi osobami, chętnych do zabawy.

U mnie wczoraj zamówione słodkości pojechały do odbioru. Stefanka, czyli tzw. miodownik lub przekładaniec. Ciacho opisane jest w tym miejscu.



Pozdrawiam serdecznie :)



 



3 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie. Właściwie to mogłabym podpisać sie pod Twoimi propozycjami;-)
    Jak się troszkę ogarnę to napiszę coś;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie :-) jak znajdę więcej czasu to coś na pewno napiszę :-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę