< Agnieszka Rucińska - moje mniam: Szarlotka z budyniem i szybkie ciacho dla leniwych

piątek, 29 lipca 2011

Szarlotka z budyniem i szybkie ciacho dla leniwych

Od rana już myslałam co by tu zrobić. Mam dużo jabłek więc już część usmażone.Ciasta- bardzo lubię piec ciacha, tym bardziej, że w domciu mam ciasteczkowe potworki.
Zrobiłam więc SZARLOTKĘ Z BUDYNIEM


  • 4 szkl. mąki
  • 25 dkg margaryny
  • 10 dkg masła
  • 1 szkl cukru
  • 1 jajo
  • 2 żóltka
  • 2 łyżki śmietany
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Wyrabiamy ciasto, dzielimy na 2 części. Jedną wkładamy do lodówki, zaś drugą najlepiej do zamrażarki.
Przez ten czas szykujemy jabłka i resztę.
1,5 kg jabłek
2 budynie waniliowe
750 ml mleka
cukier puder




Jabłka obieramy i kroimy w ósemki,budynie gotujemy z małą ilością mleka (750ml)dodając 4 łyżki cukru ( gdy jabłka są kwaśne).

Ciasto z lodówki wykładamy na blachę, nakłuwamy. Można oprószyć bułką tartą by wchłonęła sok z jabłek, na to układamy jabłka. Ugotowany ciepły budyń wylewamy na jabłka, na wierzch ścieramy resztę ciasta z zamrażarki. Ja zrobiłam kółkowo (tak wymyślił mój młodszy syn)
Pieczemy ok 45 minut i gotowe















 Inne ciekawe ciasto jakie chciałabym przedstawić to najprostsze ciacho świata. Idealne dla tych co nie maja czasu, a chcą coś upiec, dla dzieciaków początkujących w kuchni oraz idealne na lato , bo można tu szaleć z dodatkami owocowymi.

NAJSZYBSZE CIASTO

  • 4 jaja
  • 1 szklanka cukru
  • 0,5 szklanki roztopionej margaryny lub oleju
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia aromat do ciast

Wrzucić wszystko do miski i miksować.Wlać do tortownicy i wrzucić owoce. Piec ok 40 minut.
Wygląda niepozornie ale smakuje doskonale. Polecam wszystkim.


SMACZNEGO !!!!!
POZDROWIENIA SĄ OZNAKĄ KULTURY OSOBISTEJ I ŻYCZLIWOŚCI, CO NIE WSZYSTKIM SIĘ PODOBA
ALE JA I TAK POZDRAWIAM


p.s. odnośnie poprzednich postów- ja zakończyłam dyskusję z tobą ulka, więc daruj sobie prywatę

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro adwokat ma takie dowody to dlaczego w kolejnym sądzie okazało się, że kłamiesz? sąd także określił kto zakłada konta fikcyjne i byłam zszokowana, bo nie wiedziałam że ktoś może być tak pogięty. Ja udowodniłam wszystko, Ty nie miałas odwagi stawić temu czoła i nie przyjechałas nawet na jedną sprawę. Bohaterka...od krzyków i kłamstw w necie!!!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie znają tylko twoje szczegóły. Sąd zna obie strony i wydał decyzję. Odwołania też nic ci nie dały, bo nie masz racji i zrozum to wreszcie a od mojego męża się odczep. Znajdź sobie innego faceta. Sama zakładałaś sprawy w sądach i na wszystkich okazało się, że błądzisz już we własnych bujdach. Sama podajesz na siebie namiary, a potem masz pretensje. Szukasz kibiców? czy takich co będą cię żałowali bo to lubisz najbardziej? Skończyli się kandydaci?

      Usuń
  5. Przekraczam prawo gdy cała rodzina broni się przed twoimi nędznymi poczynaniami w necie? ty realnie jesteś nie halo, więc tak jak ci juz pisaliśmy wszyscy ,czas pomysleć o lekarzu. Twoja sprawa w sądzie przeciwko mnie (już czwartym) dobiega końca, a finisz ja sama opublikuję chętnie, bo ciebie nie będzie stać na to. A potem już czas pokaże co dalej (ja tam wiem)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I się wyjaśniło, już sąd orzekł. Jako czwarta instytucja powiedzieli ci, że nie masz racji i że ja żadnych wykroczeń nie popełniam. Ale tobie mało, bo cztery sądy w Polsce kłamią i nie znają się na prawie jak ty. Jest tyle facetów w necie a ty się czepiłaś mojego męża, czemu? bo nie znosisz jak ci facet mówi, że nie ma na ciebie ochoty? mam nadzieję, że medycyna jest w stanie ci jakoś pomóc. Paranoje i schizofrenię da się jakos leczyć.I cieszę się, że ci usunęli bloga o mnie, bo to stalking z podawaniem danych, co jest karalne, a prawo ciebie dotyczy tak samo jak każdego człowieka (chyba, że o tym nie wiesz)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hol aguapa tu

    dues propostes delicioses, copio
    mil petonets i gracies per compartir-les, Susanna

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę