< Agnieszka Rucińska - moje mniam: jak jabłka to i racuchy

wtorek, 26 lipca 2011

jak jabłka to i racuchy

W niedzielę, moje dzieci widząc, że jest dużo jabłek zaatakowały mnie pomysłem na racuchy. Więc pomyślałam sobie, że zrobię nie tak jak zwykle. Na spacer nie poszliśmy ponieważ niebo nakryło się wielką pierzyną.

( zdjęcie z widokiem z naszego okna nie jest moje tylko zrobione zostało przez moje Szczęście,ale myślę, że się nie pogniewa, że skorzystałam )










Przygotowałam ciasto na gofry i jabłka pokrojone w kostkę wymieszałam z nim. Pierwsza tura ciutkę sie podsmażyła, bo nie wyczułam, ale potem już szło. Racuchy wyszły chrupiące i pyszne. Polecam.



oświadczam, że w pełni świadomie publikuję zdjęcia moje, moich bliskich czy mojej wnusi.I te zdjęcia są moją własnością. A czy ktoś to użyje dalej-to jego problem wtedy,a ja nie sprawdzę, obym tylko się nie dowiedziała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę