< Agnieszka Rucińska - moje mniam: dla rozwiania wszelkich wątków

sobota, 30 lipca 2011

dla rozwiania wszelkich wątków

Żeby nie było:
przedstawiam swoją rodzinkę, której foty tu zamieszczam (by znowu jakiś troll nie ględził, że wstawiam jej zdjęcia



mój mąż, o którym była była mowa


łoooo,....chyba nawet z legendarną filiżanką







dziadzio z wnusią, której zdjęcia umieszczam na blogu (I nie jest to córka tej baby co tu trolluje)




i mój najmłodszy synio z moją wnusią

Mnie osobiście będziecie nie raz widzieć na fotkach i świadoma odpowiedzialności karnej oświadczam, że to moje foty
i że te dzieci to nasz syn i nasza wnusia, zaś za schizy jakiegoś trolla jaki tu się pojawił, nie ponoszę odpowiedzialności.
i koniec tematu w sprawie, trolle zostały zgłoszone i są zaspamowane

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. jak dbasz tak masz.jakbyś nie prześladowała to nie musiałabyś robić takich akcji z tłumaczeniami.i nie chodzi o to czy masz tez taką filiżankę.to nie jest ta,ale chodzi o to że wykorzystałaś moje zdjęcie.jeszcze nie ogarniasz?takie to trudne?
    czy ty myślisz ze po takim tłumaczeniu kogoś zainteresujesz i będziesz mieć po swojej stronie?za dużo złego zrobiłaś.nawet jeśli...mnie nie zależy na tym żeby kogoś przekonać,to tobie...
    a niedługo się przekonasz że ja nie kłamię i nie blefuję

    OdpowiedzUsuń
  2. A filiżanka to chińska droga porcelana.zakupiona w galerii :)żadne Koło

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Pani Agnieszko...obawiam się, ze ten "trol" mówił o zdjęciach na innym blogu...nie tym. Na jakimś takim bełkotliwym, a nie mniamowym, piosenkowym czy jakimś tam.

    OdpowiedzUsuń
  4. coś chyba nie tak jest z Tobą....skąd możesz wiedzieć jakie mam filiżanki w domu. Trolluj gdzie indziej

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę