< Agnieszka Rucińska - moje mniam: Naleśniki z kapustą włoską

wtorek, 27 września 2011

Naleśniki z kapustą włoską

Doskonale smakują polane sosem, np. pomidorowym

NALEŚNIKI Z KAPUSTĄ

  • ok.50 dkg kapusty
  • 2 cebule
  • 2 jajka
  • 3 łyżki oleju
  • mięso mielone lub kiełbasy cienkiej pętko
  • 2 łyżki sosu sojowego
  • pieprz

Smażymy naleśniki, przepisu na ciasto nie muszę podawać chyba bo każdy zna i smaży po swojemu. Ja robię na pianie półfrancuskie zawsze bo są delikatne w smaku.
Farsz
kapustę pokroić w cienkie krótkie paseczki, przesmażyć na łyżce oleju. Cebulę obrać i razem z kiełbasa drobno pokroić (lub wymieszać z mielonym), chwilę przesmażyć. Dodać do tego kapustę, doprawić sosem sojowym i pieprzem. Naczynie do pieczenia posmarować tłuszczem. Zacząć układać warstwy od naleśnika przeplatając z farszem i kończąc naleśnikiem. Wstawić do nagrzanego piekarnika i zapiekać ok 30 minut. Między warstwy można także włożyć po plasterku sera żółtego.

Życzę smacznego i pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, danie bardzo apetyczne i na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł genialny! Zapraszam w wolnej chwili do mnie. Miłego wieczorku tymczasem, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kapustę, więc to danie bardzo przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łe kerwa moja kapusta

    OdpowiedzUsuń
  5. smacznego :)wszystkim i niby anonimowi od kerwy

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę