< Agnieszka Rucińska - moje mniam: ŻYCIE TO BILANS SZCZĘŚLIWYCH CHWIL

piątek, 6 września 2013

ŻYCIE TO BILANS SZCZĘŚLIWYCH CHWIL



No i znowu tort zmalowałam. Tym razem dla Pani Oli, która jutro świętuje.
Miał być mało słodki . Nie wiem jaki wyszedł w całości, bo nie spróbuję ale mam nadzieję, że będzie smakował.

Tort jest w smaku truskawkowo-jagodowym, oczywiście śmietanowy. Dekoracja wykonana z białej i ciemnej czekolady. Paski ozdobne zrobiłam w ten sposób: białą czekoladę i ciemną rozpuściłam w rondelkach (każda osobno).
Gdy lekko przestygły rozsmarowałam na pergaminie łącząc je tworząc mazaje. Gdy się schłodziły ułożyłam pergamin w odpowiednim kształcie. Wstawiłam do lodówki. Potem delikatnie odczepiłam pergamin i w ten sposób powstały paski ozdobne. Kropelki rosy na torcie to syrop z cukru nie za gęsty. Miałam problem z wymyśleniem napisu ale myślę, że ten jest odpowiedni.

Taki oto torcik sobie powstał.

A teraz wybaczcie, bo robię dalszą część zamówienia. Mięsa upieczone, szarlotka królewska na biszkopcie gotowa, czas na sernik i udka faszerowane.

POZDRAWIAM WAS WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE I PRZESYŁAM UKŁONY

33 komentarze:

  1. o matko!!!!! jaka perfekcja!!! jak zawodowy cukiernik!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalny, fantastyczny i genialny xD

    OdpowiedzUsuń
  3. O nieeee!!! Ja chcę urodziny, chcę taki sam tort! Mniammm. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tort , udekorowany jak z najlepszej cukierni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. doskonały w każdym calu Aguś

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bym sobie zjadła takiego torcika mniam...
    Wygląda przepysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny. Ja się głowię nad tortem dla Brysi. Wiem tylko, że ma być dorośle kawowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zrób masę tiramisu i kawową, lub amaretto i kawa

      Usuń
  8. Agusiu,Ty jesteś artysta.No dekoracja przepiękna.Te paski mnie zaintrygowały,tylko nie wiem z czego są te róże,też piękne.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, róże są też z czekolady tylko gdy ją rozpuściłam to dodałam odrobinę miodu i wtedy czekolada po wystudzeniu jest lekko plastyczna (zależy ile miodu dodasz)

      Usuń
  9. Cudny tort zmalowałaś AGA
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudo, piękna dekoracja. Smaku się domyślam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agus to jest CUDO.Twoj talent dech zapiera.Dekoracja jak z renomowanej cukierni albo i lepsza.Pozdrawiam i milego weekendu.Justyna M

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten torcik i pewnie jak wygląda tak smakuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny !
    Z niecierpliwością czekam na resztę zamówienia - szczególnie te kurczaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aga, wracam do blogowego świata po długiej przerwie i na dzień dobry mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem Twojej misternej pracy. To co widzę pozwala mi na rozwinięcie wyobraźni i zajrzenie do środka tego pysznego tortu. "Śliczna pychota" :)) Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam serdecznie za te wszystkie słowa uznania

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno tu nie byłam, a tu takie pyszności ! Pięknie ten tort ozdobiłaś, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej dla mnie to wyższa szkoła jazdy. Niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale udekorowany tort. Jestem pełna podziwu. A te róże!??? Jak to robisz? to pewnie pytanie retoryczne? Masz zdolności. Pogratulować. Z pozdrowieniami - Zofia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i prawdziwa maksyma, a tort wspaniały i uroczysty!!!Postarałaś się pięknie, ale przecież czynisz tak zawsze! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. TORT URODZINOWY byl dostojny i przepyszny -dziekuje JUBILATKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Oleńko, bardzo się cieszę i jest mi ogromnie miło. Pozdrawiam serdecznie pani Jubilatko :)

      Usuń

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę