< Agnieszka Rucińska - moje mniam: imprezowo

środa, 6 lipca 2011

imprezowo

zbliża się święto-rocznica ślubu. Chcę mojemu mężowi przygotować coś wyjątkowego. Kiedyś gdy pomagałam w przygotowaniach do wesel, wielu rzeczy się nauczyłam od strony kulinarnej. Teraz wszystko sie przydaje dodając własne pomysły. Zacznę od szykownych koreczków na kuli. Podstawą jest tu główka kapusty, zas koreczki wedle własnych pomysłów. Warto skupić się na smaku ale też na kolorystyce.


Zrobiona sposobem i fantazją

..................
polecam także sałatkę w arbuzie

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj poprzedni komentarz to kpina w najczystrzej formie ale widac nie wszyscy to zrozumieli-coz ludzie sa rozni (czyt niektorzy malo inteligentni)I prosze nie podejmowac ze mna dyskusji bo ja pisze tylko wtedy kiedy mam ochote.

    OdpowiedzUsuń
  3. to nic trudnego, ważne jest by wcześniej przygotować sobie wszystko,no i mieć już pomysł w głowie. Widzę, że fascynują Cię Wiola aż tak trudne czynności. Czyżbyś była początkująca w każdej dziedzinie? Holandia Ci nie służy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie i dziękuję za miłą wizytę